Regulamin sklepu

Regulamin dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.ceglanapasja.pl

§1. Rozmiary płytek ceglanych i narożników mogą się między sobą istotnie różnić. Produkty naturalne, historyczne (pochodzące z XIX lub XX wieku, chyba, że opisano inaczej). Istnieje możliwość przebarwień, pozostałości zaprawy, różnic kolorystycznych, odprysków, uszczerbień, wyszczerbień, pęknięć, nierównej powierzchni oraz krawędzi i różnic w wymiarach. Są to naturalne i pożądane cechy produktu, niepodlegające reklamacji.

§2. Dopuszcza się możliwość pęknięcia do 20% płytek podczas transportu. Wynika to z fizycznych właściwości materiału z którego powstały płytki (stare cegły).Okoliczność tę klient przyjmuje do wiadomości dokonując zakupu i akceptuje ją.

§3. Klient ma obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej, lub poczty i w razie stwierdzenia uszkodzeń lub nieprawidłowości spisać protokół szkody, po czym ten fakt niezwłocznie zgłosić firmie Ceglana Pasja. Podstawą do złożenia reklamacji jest spisany (w momencie odebrania przesyłki) protokół szkody. W przypadku jego braku, reklamacja nie zostanie uwzględniona. Zgłoszenia uszkodzeń podczas transportu, bądź jakiejkolwiek niezgodności w zamówieniu należy zgłosić w terminie do 7 dni od momentu odebrania przesyłki. W innym przypadku zgłoszenia nie będą rozpatrywane.

§4. Otrzymane produkty mogą być wilgotne (jest to związane z technologią produkcji). W przypadku przechowywania płytek ceglanych powyżej 3 dni od ich otrzymania, klient jest zobowiązany do bezzwłocznego rozpakowania palety po przyjeździe, sprawdzenia całej jej zawartości i porozkładania płytek ceglanych osobno, zapewniając im stały przepływ powietrza. Płytki ceglane, które mogą być wilgotne po procesie produkcji, które są zamknięte w opakowaniu, są wystawione na „zaparzenie się” (parowanie wody pod opakowaniem i ponowne się osadzanie).

§5. Termin realizacji zamówienia: do 21 dni roboczych od dnia otrzymania płatności (przez: Ceglana Pasja) za zamówiony towar, niezależnie od sposobu złożenia zamówienia.

§6. W podany m2 (płytek ceglanych) lub metrów bieżących (narożników) danego produktu wliczona jest przestrzeń na fugę o szerokości ok. 1-2 cm.

§7. Dokonując zakupu klient wyraża zgodę na dostarczenie dowodu zakupu (paragonu fiskalnego lub faktury) w formie elektronicznej na adres e-mail (w treści wiadomości lub w pliku pdf) podany podczas składania zamówienia.

§8. Użytkując strony www.ceglanapasja.pl wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przedstawienia mi oferty produktów, usług i prowadzenia marketingu przez Ceglana Pasja oraz potwierdzam otrzymanie informacji, że:

Administratorem danych jest Ceglana Pasja z siedzibą w Czerwionce – Leszczynach, ul. Szewczyka 51B, zebrane dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom wskazanym w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, oraz podmiotom współpracującym z Ceglana Pasja; przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych, a ich podanie jest dobrowolne. podanie adresu e-mail lub numeru telefonu jest równoznaczne ze zgodą na otrzymywanie informacji handlowych od Ceglana Pasja lub podmiotów współpracujących z Ceglana Pasja. Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).

§9. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru lub usługi w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru lub usługi od Ceglana Pasja. Reklamacje należy wnieść e-mailem na adres: biuro@ceglanapasja.pl, lub drogą pocztową na adres spółki. Reklamacje zgłaszane w innej formie, oraz zgłaszane po terminie nie będą uwzględniane. Prawidłowo złożone reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych, liczonych od daty doręczenia reklamacji.

§10. Ceglana Pasja przyjmuje płatności w postaci: płatności gotówkowych (w siedzibie firmy), przelewów na rachunek bankowy firmy oraz płatności PayU.

§11. W przypadku złożenia zamówienia z tzw. odbiorem osobistym/własnym, klientowi przysługuje 7 dni bezpłatnego (wliczonego w cenę zamówienia) magazynowania zamówienia. Po przekroczeniu tego terminu dalsze magazynowanie zamówienia będzie kosztować 50 pln brutto/ każda rozpoczęta doba magazynowania, za 1 miejsce paletowe (mieści się na nim max 32m2 płytek, lub bez płytek: do 50 impregnatów/gruntów lub do 500 kg fugi lub kleju). Jest możliwość ustalenia oddalonej daty realizacji zamówienia (np. za dwa miesiące od zamówienia) . Klient w takim przypadku musi potwierdzić realizację 14 dni przed planowanym dostarczeniem. W innym przypadku termin realizacji może się wydłużyć.

§12. Uprawnienie do odstąpienia od umowy:

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy na następujących warunkach:
Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie nieprzekraczającym 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy.
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej (mailowo bądź listownie, liczona jest data doręczenia – klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy).
Aby zgłoszenie odstąpienia od umowy było uznane, musi być ono zawarte w formie pisemnej, formy telefonicznej – nie uznaje się.
W przypadku zakupu na fakturę nie uznaje się zwrotów.
Na podstawie art. 38 punkt 3 ustawy o prawach konsumenta zwrotowi nie podlega produkt: Narożnik (każdego typu i rodzaju).

§13. Skutki odstąpienia od umowy dla klienta, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego:

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, koszty wysyłki nie są zwracane w przypadku odstąpienia od części zamówienia ), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 21 dni od dnia, w którym został wystawiony dokument korekty.
Korekta dokumentu zakupu jest wystawiana niezwłocznie po dostarczeniu przez klienta wszystkich niezbędnych dokumentów ( dowodu zakupu w oryginale, odstąpienia od umowy w formie pisemnej oraz zwracanego towaru).
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie wskazany został przez Państwa inny sposób; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Ceglana Pasja ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu doręczenia zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub dostarczyć nam zakupione przedmioty na adres Ceglana Pasja ul. Szewczyka 51B, 44-230 Czerwionka – Leszczyny, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo produkty przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszt zwrotu towaru nie jest Państwu zwracany).
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikającego z korzystania z niego w sposób inny niż wynika to z jego charakteru, cech i funkcjonowania.
W przypadku zniszczenia opakowania, uszkodzenia opakowania, doprowadzenia opakowania do stanu uniemożliwiającego dalsze wykorzystanie go lub odesłania rzeczy w opakowaniu zastępczym zostaną Państwo obciążeni kosztem (lub Państwa zwrot zostanie pomniejszony o kwotę) opakowania w wysokości : 10 PLN brutto za 0,5m2 (niezależnie od rodzaju płytek), 2 PLN brutto za 1 sztukę narożnika (niezależnie od rodzaju).
W wypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.

§14. Wszystkie ceny podawane przez Ceglana Pasja na stronach internetowych, w korespondencji e-mailowej i rozmowach telefonicznych są cenami netto (nie zawierają podatku VAT, który należy do nich doliczyć w aktualnie obowiązującej stawce), o ile wyraźnie nie zaznaczono (napisano), że dana cena jest ceną brutto.

§15. Sklep internetowy www.ceglanapasja.pl należy do:

Ceglana Pasja
Dominik Górka
ul. Szewczyka 51B
44-230 Czerwionka – Leszczyny
NIP 6423104678
REGON 366666340
Telefon: 696-385-565
Nr konta bankowego: 35 1050 1344 1000 0092 3840 4017

 

§16. Złożenie zamówienia w dowolnej formie oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu i ograniczeń oraz niedogodności mogących z niego wynikać (jest to związane ze specyfiką produktu)

§17. Ceglana Pasja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.